سیاوش خیرابی گل
سیاوش خیرابی گل

دوست داشتنی ترین فرشته


متــا سفـــــــم...

سلام دوستای عزیز

الان اومدم یه چیزایی روبهتون بگم ونشون بدم(البته فقط به یک سری ازکسایی که راحت هرچیزی به دهنشون میادو میگن...)

پست جدیدآقای خیرابی روکه دیدید به موضوعش اصلاتوجه نکردید و(اشیاء)توی عکس فقط به چشمتون خورده!

بایدبگم اون عکس 20ساله شدن دوستی اون سه نفروداره نشون میده نه کیف توی عکس...

هی میگیدپست بذار پست بذار وقتی هم که میذارن فقـــــــط مایعه مسخرش میکنید ومن واقعابراتون متـــاسفــــــم

و وقتی میبینید تیرتون به هدف نخورد میریدسراغ داداششون!!!

 

 

تواین عکس اول گیر دادیدبه کفش آقاسیاوش و روکفشش به نتیجه نرسیدید،گیردادیدبه اون کیف که داســـتان شد...وباعث شدکه آقای خیرابی بگن:««دیـــگه تـــــوی اینستــــاگرامم پســت نمیزارم»»

 

 

گریهگریهگریهگریهگریه

__________________

 

««وحرف آخــــربا اون چندنفر:دوستان عزیز خواهش میکنم به حق همین روزای عزیز دست از این کارا بردارید.چوب خدا بی صداست.شایعه درست نکنید شماروبه جون هرکس که می پرستید...شماروبه وجدانتون می سپارم»»

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

**وحرف آخرباآقای خیرابی:من وکل طرفداراتون ازتون خواهــــــــش میکنیم که نرید.

اینجورحرفاخیلــــــــی زیادن اهمیــت که ندیدن کــــــــــم میشن**

پس خواهــــــش میکنم ماروتنها نذارید.

درسته سخته ولی به خاطرطرفدارای واقعی ونفسای حقشون که دارن دعامیکنن نرید،حداقل به خاطردلای پاک تنهاشون نذاریدکه میشکنن.نـــــــــریـــد...تمنامیکنم،اصرارمیکنم،خواهش میکنم نرید♥♥♥مرررررسی به قول خودتون واقعامرسی:)

__________

 

دوستای عزیزم ازشمامعذرت میخوام

خدا یار و نگهدارتون باشه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت14:54---23 تير 1393
میگم یه چیزی بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
با اجازه
.
.
.
.
.
.
.
آپم
پاسخ:چـــــــشم:)


ziziemdad
ساعت11:29---23 تير 1393
فکر کنم اینا خییییییییلی بیکارن اخه به شما چه برید سر کار زندگیشوت والا نشستن به چه چیزایی دقت میکنن
پاسخ:والابه خدا.چشماشون عین چراغ قوه میمونه تازه بدتر!


dina
ساعت21:17---22 تير 1393
جریان چیه ؟هان؟
پاسخ:همیناکه نوشتم دیگه.شایعه و...هرچی بودکه حالادیگه آقای خیرابی رفت


فرناز**تک ستاره قلبم**احسان علیخانی**
ساعت16:26---22 تير 1393
سلام عطیه خوبییییییی
ممنونمم ازدعوتت...واقعا به اینجوو چیزاگیر میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وااااااااااااااااااااااااااا
کیف چه ربطی داره....یاکفش چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به ملتـــــــــــ

واقعا که یه هوادار همچی نمکنه....
دورازحضوربعضی از دوستان واقعا جای تاسف داره.....
درسه من هوادره اقای خیرابی نیسم....
اگرم اینجام به خاطر خوده خوده عطیس....
همین...!!!!واقعا از هوادار همچی چیزی بعیده....ینی براشما باید خصوصیات اخلاق مردونگی مرام معرفت سیاوش مهم باشه....
نه کفشش...یه کیف...!!!!
یاهرچیزه دیه ای....!!!!

اینجوری هوادر بودن چیزی بتون اضافه نمکنه که هیچ....بلکمم کم میکنه....!!!!!

خدابت صبربده عطیه....!!!!!
پاسخ:به به سلام فرنازجونم مرسی توخوبی؟؟؟فدای تو..اگه طرف فوضول باشه ربطش خیلیییییییی زیادمیشه!!!هوادارن نیستن که دشمنن..واقــــــــــعا....قربونت برم عزیزدلمممم..نه عزیزم واسه اوناکفش وکیف توی عکس مهمه نه چیزای اصلیه یک فردمعروف....:((((((((.ایشالاخدابیشتربهم صبربده


هلیا
ساعت13:06---22 تير 1393

هعی زنـــدگی
پاسخ:((((((((((((


ziziemdad
ساعت1:13---22 تير 1393
ایول ابجی دمت گرم خیییییییلی خوب اومدی
پاسخ:فــــــدات عزیزدلم:)


m
ساعت22:06---21 تير 1393
عطیه جون ببخشیدا بهت میگم عطیه جون!نیره کجاس؟میدونی؟ امروز آپ کرده ولی از صبح نیستش!رفته گچسر؟شماخبرداری؟راستی دیدین سیاوش خان اینستاشو شخصی کرده؟فقط اونایی که تو اینستا عضون میتونن برن!خیلی ناراحت شدم!مینوسه this page is private !راستی عطیه جون شما متولد چندی؟
پاسخ:نه عزیزم این حرفا چیه راحت باش.شایدتوی اینستاگرام باشه یاشایدتوی کیک نمیدونم...آقای خیرابی قفل کرده اینستاشو،وفقط کسایی میتونن ببینن عکساروکه فالوش کرده باشن.وداره کسایی روکه فالوش کردنمNoفالومیکنه:(...من متولد1377


ثنا(فقط سیاوش خیرابی)
ساعت21:51---21 تير 1393

گل من اپم.راسی عطی جون زیادحرص نخور.وایبروزدی به گوشیت؟
پاسخ:حتمامیام ثناجونم.نمیشه بخداااااا.نه هنوزدانلودش نکردم



darya
ساعت18:16---21 تير 1393
واقعا از این کاراچه هدفی دارن آخه؟؟؟
راستی مستر توی وایبروفیسبوکم هست؟؟؟؟؟
ازت ممنونم که گذاشتی ایناروبزارم وبم.کلی دوست دارم
پاسخ:هدفشون عذاب دادن مسترمونه...آره عزیزم هس.خواهش میشه گلم.منم دوستت دارم


نادیا
ساعت16:31---21 تير 1393
...ویـــــــــرایش
پاسخ:یاامام غریب،یاامام هشتم!توروجون عطیه راست میگی؟؟؟؟؟؟؟خــداخودش رحــــم کنه...آره آره برومنم الان میام


ریحانه
ساعت16:21---21 تير 1393
امیدوارم حرفای ما بیشتر از شایعه سازها روشون تاثیر بذاره.و...نکنه مدتی از سینما هم برن
پاسخ:وااااااااای خدانکنه:(((((((((((((((


ریحانه
ساعت16:20---21 تير 1393
ببخشید دخالت میکنم اما من واقعا نمیدونم بعضیا با این حرفاشون واقعا چیو میخوان ثابت کنن؟با بد نشون دادن بقیه و مسخره کردن چیو میخوان ثابت کنن؟!
نمیدونم اخه مگه ایشون چه هیزم تری به بقیه فروخته که اینطوری میکنن.طوری رفتار میکنن انگار دشمنشونه...
پاسخ:فقط وفقط هدفشون یه چیزبود رفتن آقای خیرابی که به هدفشونم رسیدن:(((((هیچی آدمای خوب همیشه دشمن زیاددارن...


Negin
ساعت13:56---21 تير 1393
واقعا برای بعضیا متاسفم ... خجالتم نمیکشن
پاسخ:بخداخجالتم خوب چیزیه...


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت11:10---21 تير 1393

سلام عطیه چه خبر شده ؟؟؟
....ویرایش)مدلشه کامنت زیاد تایید نمیکنه
فدات بشم من


پاسخ:سلام واااای یعنی خیرنداری نیره؟؟؟توکه تواینستاگرامی!خب اینجوری که خیلی بده!من خودم فـــداتم


m
ساعت11:02---21 تير 1393

سلام عطیه خانوم حالت خوبه؟من از طرفدارای آقا سیاوش هستم و دوست نیره و نهال هم هستم و اسممو 100% دیدید.من تا به حال این شایعه و این موضوعاتو نمیدونستم!و واقعا برام جالبه!البته من سایت یا صفحه ای چیزی ندارم که از این خبر جلوگیری کنم ولی هر کاری از دستم بر بیاد بگین انجام بدم ولی خواهشا شماکه با برادرای آقا سیاوش و خودش حرف میزنید بهش بگین نره!واقعا که برای بعضیا متاسفم!بیکار میشینن توی خونه همش شایعه درس میکنن! خب شاید کیف عمه اشه!کیف خاله اشه!اصلا نه کلا کیف زنشه! یکی نیس بگه به شماچه مربوطه!وا!دیگه پر رویی هم حدی داره!راستش من نفهمیدم مگه کفش آقاسیاوش چشه؟از شماهم واقعا ممنونم که حمایت میکنید.واقعا آفرین!من بازم به سایت شما سر میزنم.خیلی گلی عطیه خانوم.
پاسخ:سلام عزیزم خوب نیستم توخوبی؟؟؟آره عزیزم دیدم اسمتوهردوشون دوستای صمیمی من هستن... اینامال دیروزهس تازه این شایعات به وجوداومده!!!ماتمــــــــــام سعیمون روداریم میکنیم نه تنهامن بلکه همه طرفدارا...خب درک که نمیکنن به اونااصلااین چیزامربوط نیس!هیچی کفش به اون خوشگلی.فقط میخوان ایرادبگیرن دیگه...ایناهمش وظـــــیفه هس...مرررسی سرزدی شماگل تری خانومی



فاطمه
ساعت9:09---21 تير 1393
سلام عزیزم وبت عالیه موفق باسی
میفهمم شون درکشون میکنم این هنرمندای بیچاره حق زندگی مکردنم ندارن از دست این مردم فضول مثل اقای درخشانی بیچاره عکس دست چپشو کذاشت گفت مجردم همه میگفتن اسکل گیر اوردی دسته راستته خیلی ها هم فحشش دادن بدبخت رو به هرحل موفق باشی امیدوارم که برگردن و پست بزارن واستون
پاسخ:سلام فاطمه جون مرسی عزیزم سلامت باشی...آره دست چپ بودبه خاطردوربین جلوی اپل بودکه دستش اونجوری شده بود..مررررسی گلم.مرررسی اومدی


darya
ساعت8:48---21 تير 1393

وایییییییییی
واقعا راست میگی؟؟؟ایناروکجا گفته تواینستاگرامش فقط همون عکس بود.عطیه توروخدا به همه بگویه کاری کنن که مسترمون برگرده.آخه به اونا چه که کفش مستراین شکلیه.به اونا چه که اون کیف اون وسط چیکارمیکنه.تورو خدا یه کاری بکنید.من دارم میمیرم عطیه.منم این پستت روگذاشتم وبلاگم با اجازه.
پاسخ:آره عزیزم چرابایددروغ بگم؟!ماتموم تلاشمونو داریم میکنیم که برشگردونیم...بخدابه کارایی که هیچ ربطی به اونانداره دخالت میکنن..اجازه لازم نیس راحت باش دریاجون



نادیا
ساعت5:44---21 تير 1393
عطیه ساعت5صبح اومدی اینارونوشتی؟؟؟
پاسخ:آره عزیزم.خیلــــــی مهمه ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 21 تير 1393برچسب:,  توسط عطیه  |

 

 



سلام عطیه هستم.یکی ازطرفدارهای پروپاقرص سیاوش خیرابی .مثل داداشم دوستش دارم.وامیدوارم بااین وبلاگ نقشی درپشرفت ایشون داشته باشم.امیدوارم لحظه های خوبی دراین وبلاگ داشته باشید...


 

 

 توجه توجه توجه
 تـــوجـــه
 فست فود کنجــد
 ویژه برنامه سنفونی مقاومت
 دوستای قدیمی--->آوای باران--->برسام
 مختلــف
 اختصاصی+برنامه فصل نیایش+برزیل
 ...
 تــــــوجــــــه!!!
 20سال رفاقت--->اختصاصی
 متــا سفـــــــم...
 siavash...barsam
 مختلف...
 فیلم سینمایی استخر
 :(+برگشت به ایران+سالوادور
 حیف...
 2014
 ...
 Rio De Janerio+Stadiums
 Different

 

مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392

 

عطیه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاوش خیرابی گل و آدرس kheirabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاوش خیرابی بهترین
تــنـــــهایــــ شبــــگـرد
بـــه زیبایـــی باران
*...*.بــ ــــی تــــ ــــ ـــو.*..*
@سیاوش خیرابی@
والیبال
siavashkheirabi
مادنباله نگاه زیباهستیم نه چشمان زیبا...ماه عسل93
خنده
کمیاب ترین عکسهای سیاوش خیرابی
آلونک
هرچی دلت بخواد
فقط چندلحظه به من فکرکن
گاهی شادی گاهی غم
آوای عشق
پیج سیاوش خیرابی دراینستاگرام
دختری باموهای مشکی
عاشقانه ای برای سیاوش...
*سیاوش خیرابی*
تک ستاره قلبم...
سایت رسمی سیاوش خیرابی
وبلاگ طرفداران سیاوش خیرابی
هرچی بخوام
سوپراستار(میلادکی مرام وسیاوش خیرابی)
*****siavash kheyrabi*****
داداش گلم سیاوش خیرابی
..*.>>هواداران سیاوش خیرابی<<.*..
طرفداران سیاوش خیرابی
دوست داشتنی ترین فرشته
عاشقان نیوشاضیغمی
عکس های سریال آوای باران
فقط سیاوش خیرابی
کافه برفی
عشقم سیاوش خیرابی
علی ضیاستاره ی درآسمان کاشان
مهسادخترایرونی
بهترین هابرای عشقم
عاشقان مرتضی پاشایی
اختصاصی آزاده زارعی
تک ستاره قلبم احسان علیخانی
سیاوش خیرابی تک ستاره ی قلبم
هواداران سیاوش خیرابی
بهترین هنرمندسیاوش خیرابی
هواداران سیاوش خیرابی
$$$$$سیاوش خیرابی-لایک نیوز$$$$$
سیاوش خیرابی
گل پونه
"سیاوش خیرابی تنهاعشق من"
سایت سیاوش خیرابی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام وحیدحامد
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام نهال جون
اینستاگرام سیاوش خیرابی
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 4667
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 755
تعداد آنلاین : 4